Lojalitātes programma noteikumi un nosacījumi

  1. Definīcijas

Programmas dalībnieks – fiziska persona, UAB Uoga Uoga tiešsaistes klients, kas pērk

produktus un ir UAB Uoga Uoga lojalitātes programmas dalībnieks.

Uzņēmums – UAB Uoga Uoga, uzņēmuma reģistrācijas nr. 302642608, PVN maksātāja kods LT100006547014,

juridiskā adrese: 4 Riterių Str., Viļņa, LT-08248, Lietuva.

Lojalitātes programma – uzņēmuma piedāvātā un tās pārvaldītā lojalitātes programma atbilstoši

Šiem Noteikumiem un Nosacījumiem

Lojalitātes punkti – virtuālie lojalitātes punkti, kas tiek piešķirti par pirkumiem, kas veikti, Uzņēmuma tiešsaistes veikalā un ieskaitīti individuālajā Kontā; punktus programmas dalībnieks var izmantot, lai

iegādātos uzņēmuma produkciju par atlaidi.

Konts – Personīgais konts, kas izveidots Uzņēmuma mājaslapā https://uogauoga.lt un nodrošina programmas dalībniekam informāciju par dalību lojalitātes programmu,

ļaujot Programmas dalībniekam pārvaldīt savus personas datus, piekļūt informācijai par uzkrātajiem Lojalitātes punktiem utt.

Personas dati – informācija par Programmas dalībnieku, kuru uzņēmums apstrādā

saskaņā ar Lojalitātes programmas noteikumu sadaļu “Personas datu apstrāde” un

Nosacījumi.

Noteikumi un nosacījumi – šīs Lojalitātes programmas noteikumi un nosacījumi.

  1. Vispārīgie noteikumi

Šī lojalitātes programma ir izstrādāta, lai sniegtu priekšrocības un pievienoto vērtību abām iesaistītajām pusēm - Programmas Dalībniekiem un Uzņēmumam.

Lojalitātes programma veicina:

  • Pastāvīgo klientu iespējas iegādāties preces un (vai) pakalpojumus ar izdevīgiem nosacījumiem,

izmantojot Uzņēmuma piešķirtās atlaides un citus labumus;

  • Esošo klientu motivēšana un jaunu klientu piesaiste, ilgtermiņa attiecību uzturēšana ar

viņiem;

  • Zināšanu un izpratnes iegūšana par klientiem, viņu vajadzībām;
  • Klientu apbalvošana par viņu lojalitāti;
  • Uzņēmuma darbības organizēšana atbilstoši klientu vajadzībām.

Uzņēmums patur tiesības daļēji vai pilnībā mainīt šos Noteikumus un Nosacījumus, apturēt vai izbeigt Lojalitātes programmu, par to brīdinot 10 kalendārās dienas iepriekš

Uzņēmuma tīmekļa vietnē un (vai) paziņojot par to programmas dalībniekiem, izmantojot viņu kontus vai e-pastus.

III. Pieteikšanās lojalitātes programmā

Lojalitātes programmā var piedalīties fiziskas personas vecumā no 14 (četrpadsmit) gadiem.

Atbilstīgām personām ir jāizveido konts Uzņēmuma vietnē https://uogauoga.lt un jāreģistrējas lojalitātes programmai.

Lai reģistrētos lojalitātes programmai, atbilstošajām personām ir jāiesniedz savus

personas datus un jāiepazīstas ar Noteikumiem un Nosacījumiem. Iepazīstoties

ar Noteikumiem un Nosacījumiem, indivīds piekrīt tos ievērot. Sniedzot savus personas datus un izsakot vēlmi pievienoties Lojalitātes programmai, persona no Uzņēmuma e-pastā saņem pieprasījumu apstiprināt reģistrāciju lojalitātes programmā.

Apstiprinot dalību lojalitātes programmā, persona saņem e-karti ar QR kodu. E-kartē norādītais numurs ir personas tālruņa numurs.

Pieteikšanās Lojalitātes programmā tiek uzskatīta par pabeigtu, kad persona saņem e-pastu

no Uzņēmuma, kas apstiprina reģistrāciju un tajā ir iekļauta e-karte ar QR kodu.

  1. Lojalitātes programmas noteikumi un

Priekšrocības

Jūs uzkrāsiet lojalitātes punktus, iegādājoties preces Uzņēmuma e-veikalā. Visa iztērētā summa tiks pārvērsta lojalitātes punktos: 1 eiro = 1 punkts (centi nav iekļauti).

Lojalitātes punkti netiek piešķirti par dāvanu karšu iegādi vai aprēķinātajām piegādes izmaksām.

Par katriem nopelnītajiem 100 lojalitātes punktiem automātiski tiek ģenerēts 5 EUR atlaides kupons un nosūtīts programmas dalībniekam uz e-pastu. Izveidotais atlaižu kupons ir derīgs 6 mēnešus.

Atlaižu kuponu var izmantot pirkumiem 30 EUR un vairāk vērtībā.

Atlaižu kupons ir derīgs arī iegādājoties preces ar atlaidi. Atlaižu kupons nevar tikt izmantots piegādes izmaksu segšanai vai dāvanu karšu iegādei.

Kad atlaižu kupons ir izveidots, lojalitātes punkti tiek atskaitīti no Lojalitātes programmas.

Atlaižu kuponus var izmantot pirkumiem tiešsaistē un Uoga Uoga fiziskajos veikalos.

Lai izpirktu atlaižu kuponu fiziskajā veikalā, Programmas dalībniekam ir jāuzrāda

kupona kodu veikala pārdevējam, kas to ievadīs reģistrā.

Lai izpirktu atlaižu kuponu tiešsaistē, kupona kods ir jāievada maksājuma procesa 4.solī.

Ja Programmas dalībnieks vēlas tikt apsveikts savā dzimšanas dienā un apbalvots ar dzimšanas dienas atlaidi, var norādīt savu dzimšanas datumu Lojalitātes programmā.

Dzimšanas dienas atlaide Programmas dalībniekam tiek piešķirta nedēļu pirms dzimšanas dienas. Tad automātiski tiek ģenerēts vienreizējs 15% atlaides kupons un nosūtīts pa e-pastu Programmas dalībniekam.

Programmas dalībnieks var izpirkt dzimšanas dienas atlaižu kuponu divu nedēļu laikā (vienu

nedēļu pirms dzimšanas dienas un nedēļu pēc tam).

Dzimšanas dienas atlaidi nevar izmantot kopā ar citām akcijām un to nevar izmantot

produktu komplektiem vai produktiem, kuriem jau ir atlaide.

  1. Konta un datu aizsardzība

Programmas dalībnieks apņemas iesniegt pareizus un pilnīgus savus personas datus. Privātpersonas, kuras nenorāda obligātos personas datus, nedrīkst piedalīties lojalitātes programmā. Ja tiek mainīti sākotnēji sniegtie personas dati, programmas dalībniekam jāinformē Uzņēmums un jāatjaunina savus personas datus savā Kontā vai jāsazinās ar Uzņēmumu caur šajos noteikumos norādīto e-pastu.

Programmas dalībniekam, piedaloties Lojalitātes programmā, nav tiesību:

  • Pārsūtīt, pārdot vai aizdot savu personīgo kontu vai citādi nodot tiesības izmantot savu kontu

citām personām;

  • Izveidot viltotus, nelikumīgus vai krāpnieciskus kontus;
  • Izveidot kontu uz citas personas vārda.

Programmas dalībniekam ir jāglabā sava konta pieteikšanās informācija drošībā un to nedrīkst atklāt neautorizētām trešajām personām.

Programmas dalībnieks ir atbildīgs par visām darbībām, kas veiktas, lietojot Kontu.

Ja Kontu izmanto trešā persona, tiek uzskatīts, ka Programmas dalībnieks izmanto Kontu, izņemot gadījumus, kad saskaņā ar spēkā esošajiem noteikumiem tiek atklāts, ka cita persona izmanto kontu bez Programmas dalībnieka ziņas.

Atklājot, ka konta pieteikšanās informācija ir kļuvusi zināma trešajām personām,

Programmas dalībniekam ir nekavējoties jāmaina parole, ko izmanto, lai pieteiktos savā kontā vai jāpaziņo par to Uzņēmumam.

Programmas dalībnieks uzņemas pilnu atbildību par jebkādu neatbilstošu vai nelikumīgu viņa konta vai datu izmantošanu, ieskaitot gadījumus, kad Kontu izmanto trešās personas, ja netiek ievēroti Noteikumu un nosacījumu 22. un 27. sadaļas punkti.

Saņemot paziņojumu, ka Konta pieteikšanās informācija ir apdraudēta, Uzņēmumam ir tiesības bloķēt Kontu. Uzņēmums centīsies novērst turpmāku Konta nelikumīga izmantošana, bet nav atbildīgs par pieteikšanās datu konfidencialitātes zaudēšanu, ja tā notiek

notiek bez Uzņēmuma vainas. Uzņēmums nav atbildīgs par jebkādiem bojājumiem, zaudējumiem, kas radušies Programmas dalībniekam vai trešajām personām, kuras ir radījušas Programmas dalībnieka pieteikšanās informācijas izpaušana, nozaudēšana vai nelikumīga izmantošana.

  1. Lojalitātes programmas dalības pārtraukšana

Dalība lojalitātes programmā tiek pārtraukta:

  • Kad beidzas Lojalitātes programmas darbības periods;
  • Ja tiek pārkāpti Lojalitātes programmas noteikumi;
  • Ja Programmas dalībnieks cenšas nodarīt kaitējumu Lojalitātes programmas stabilitātei un drošībai vai Uzņēmuma vai citu Lojalitātes programmas dalībnieku interesēm. Šādā gadījumā Uzņēmums patur tiesības bloķēt Kontu bez papildu brīdinājuma un neatgriezeniski atsaukt dalību lojalitātes programmā;
  • Kad Programmas dalībnieks iesniedz Uzņēmumam lūgumu izbeigt dalība lojalitātes programmā. Pēc dalības Lojalitātes programmas pārtraukšanas jebkuri atlaižu kuponi var tikt izmantoti pirms beidzas to derīguma termiņš.

VII. Personas datu apstrāde

Lai reģistrētu programmas dalībnieku lojalitātes programmai, izveidojot kontu,

nodrošinot šajos noteikumos paredzētās priekšrocības un organizējot savu darbību atbilstoši Klienta vajadzībām, Uzņēmums apstrādā Programmas dalībnieku personas datus.

Uzņēmums apliecina, ka personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar ES Regulu 2016/679, ko izdevusi

Eiropas Parlaments un Padome 2016. gada 27. aprīļī par fizisku personu aizsardzību

attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti, un Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) (turpmāk – Regula (ES) 2016/679), Lietuvas Republikas Likums par personas datu tiesisko aizsardzību, citi uzraugošās institūcijas noteikumi un instrukcijas.

Personas datu avoti.

Uzņēmums saņem personas datus no Programmas dalībniekiem, kuri tos tieši iesniedz

Uzņēmumam, reģistrējoties lojalitātes programmai, iegādājoties produktus un (vai)

Izpērkot atlaižu kuponus visos Uzņēmuma veikalos.

Personas datu apstrādes mērķis un tiesiskais pamats.

Pamatojoties uz norādītajiem juridiskajiem pamatiem, personas dati tiek apstrādāti šādiem mērķiem:

  • Gan programmas dalībnieks, kurš piedalās lojalitātes programmā, gan Uzņēmums, kas piedāvā lojalitātes programmu, uzņemas attiecīgās saistības,tādēļ personas dati tiek apstrādāti ar mērķi, administrēt Lojalitātes programmas, pamatojoties uz līguma noslēgšanu un izpildi, saskaņā ar Regulas (ES) 2016/679 6. panta 1. punkta b) apakšpunktu;
  • Statistikas nolūkos Uzņēmumam ir nepieciešama personas datu apstrāde

leģitīmām interesēm izvērtēt savas darbības efektivitāti un organizēt tās tā, lai

vislabāk atbilst klientu vēlmēm saskaņā ar Regulas 6. panta 1. punkta f) apakšpunktu

(ES) 2016/679;

  • Ja nepieciešams, personas dati var tikt apstrādāti, lai aizsargātu Uzņēmuma tiesības

īstenot likumīgās intereses, lai aizsargātos pret esošajām vai gaidāmajām prasībām vai tiesas prāvas un lai īstenotu savas tiesības saskaņā ar

Regulas (ES) 2016/679 6. panta 1. punkta f) apakšpunktu.

Uzņēmums var apstrādāt personas datus citiem mērķiem, ja tas ir nepieciešams

Uzņēmuma darbībai jābūt atbilstošai spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.

Apstrādāti personas dati.

Uzņēmums apstrādā šādus personas datus: tālruņa numurs, e-pasta adrese, parole,

konta izveides un (vai) pieteikšanās datums un laiks, kontā veiktās darbības, sīkāka informācija (QR kods, kartes numurs) par piešķirtajām e-kartēm, informācija par iegādātajiem produktiem un piešķirtajiem lojalitātes punktiem, informācija par uzrādītajiem atlaižu kuponiem, to derīguma termiņi un informācija par to izpirkšanu.

Personas datu saņēmēji.

Uzņēmums sniedz personas datus vai atvieglo piekļuvi Uzņēmuma darbiniekiem, kuri ir

iesaistīti Lojalitātes programmas administrēšanā un pakalpojumu sniedzējiem, piemēram,

IT infrastruktūras un programmatūras uzturēšanas un administrēšanas, mājas lapas uzturēšanas, elektronisko sakaru, audita, juridisko pakalpojumu, konsultāciju un citiem.

Ja nepieciešams, savu tiesību un likumīgo interešu aizsardzības nolūkā Uzņēmums var dalīties ar personas datiem tiesā vai citās institūcijās, kas ir atbildīgas par strīdu izšķiršanu.

Personas dati netiks izpausti citām trešajām personām, izņemot gadījumus, kad Uzņēmumam ir pienākums likumiski sniegtu personas datus.

Personas datu glabāšanas ilgums.

Personas dati tiek glabāti lojalitātes programmas dalības laikā. Ja, pārtraucot dalību lojalitātes programmā, personai ir pieejami derīgi

atlaižu kuponi, viņu personas dati tiek glabāti līdz atlaižu kupona derīguma termiņa beigām vai

līdz iepriekšminētā kupona izpirkšanas datumam.

Datu subjekta tiesības un šo tiesību īstenošana.

Programmas dalībniekiem ir šādas datu subjekta tiesības, kuras uzņēmums īsteno atbilstoši Regulas (ES) 2016/679 un citu piemērojamo tiesību aktu noteikumiem un apjomam:

  • Tiesības iegūt informāciju par datu apstrādi;
  • Tiesības piekļūt saviem datiem un saņemt to kopiju;
  • Tiesības pieprasīt datu labošanu;
  • Tiesības pieprasīt datu dzēšanu (“tiesības tikt aizmirstam”);
  • Tiesības ierobežot datu apstrādi;
  • Tiesības uz datu pārnesamību;
  • Tiesības atsaukt piekrišanu, neietekmējot datu apstrādes likumību.

Programmas dalībnieki var pārsūtīt savus pieprasījumus izmantot iepriekš minētās tiesības un jebkuru citas sūdzības/ paziņojumus/ pieprasījumus par personas datu apstrādi Uzņēmumam, izmantojot

kontaktinformācija, kas norādīta šajos Noteikumos un Nosacījumos vai sazinieties ar Uzņēmuma atbildīgajiem datu aizsardzības darbiniekiem [email protected].

Datu subjekta tiesības tiks īstenotas pēc Programmas dalībnieka identitātes pārbaudes. Programmas dalībnieks var pārbaudīt savu identitāti, iesniedzot pieprasījumu ar

personas datiem, izmantojot savu kontu vai no e-pasta adreses, kas norādīta, reģistrējoties

Lojalitātes programma, vai jebkurā citā veidā, kas pierāda Uzņēmumam, ka pieprasījums ir no konkrētā datu subjekta. Ja pieprasījumā sniegtie dati ir nepietiekami, lai viennozīmīgi noteiktu

Programmas dalībnieka identitāti, Uzņēmums var pieprasīt papildu informāciju, kas nepieciešama

identifikācijai.

Uzņēmums atbild uz pieprasījumu ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc pieprasījuma saņemšanas. Ārkārtējos apstākļos atkarībā no saņemto pieprasījumu sarežģītības un skaita,

termiņu var pagarināt vēl par diviem mēnešiem, un datu subjekts tiks informēts par pagarinājumu.

Tiesības iesniegt sūdzību

Ja Programmas dalībnieks nav apmierināts ar to, kā tiek īstenotas datu subjekta tiesības vai uzskata, ka personas datu un (vai) privātuma aizsardzību regulējošie tiesību akti ir bijuši

pārkāpti, Programmas dalībniekam ir tiesības iesniegt sūdzību Valsts datu aizsardzības dienestā

Inspekcija, kontaktinformācija https://vdai.lrv.lt/

vai uzraugošā iestāde citā ES valstī, kas ir programmas dalībnieka pastāvīgā dzīvesvieta vai darba vieta. Visos