Bezmaksas piegāde no 30 eur.
Pērc par €65 un saņem dāvanu!
Vai es varu atcelt savu pasūtījumu, ja pārdomāju?
Jā, Tev ir tiesības atcelt savu pasūtījumu 14 kalendāro dienu laikā pēc pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta saņemšanas. Ja preces jau esam nosūtījuši, atpakaļsūtīšanas izmaksas sedz klients.
Vai es varu atgriezt labas kvalitātes preci?
Kosmētika ietilpst to preču sarakstā, kuras, esot arī labas kvalitātes, nevar tikt atgrieztas. Tomēr, ja jums kaut kas ļoti nepatīk, mēs centīsimies atrast risinājumu. Rakstiet mums uz [email protected] [email protected]. Ja iegādājāties preci, kas nav kosmētika (piemēram, otas), varat atgriezt nelietotu preci nebojātā iepakojumā un saņemt maiņas preci vai naudas atmaksu. Rakstiet mums uz [email protected] [email protected].
Ja iegādājāties produktu, kas nav kosmētika (piemēram, otas), varat atgriezt vai apmainīt preci pret citu preci 14 kalendāro dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas. Precēm jābūt nelietotām un nesabojātām
Rakstiet mums uz [email protected] [email protected]
Ko darīt, ja prece ir sliktas kvalitātes?
Mēs darām visu iespējamo, lai tas nenotiktu, tomēr, ja saņemtā prece ir neatbilstošas kvalitātes vai bojāta, lūdzu, rakstiet mums uz [email protected] [email protected] un mēs nomainīsim jūsu iegādāto preci pret jaunu vai veiksim naudas atmaksu (saskaņā ar Jūsu izvēli). DETALIZĒTA INFORMĀCIJA PAR MŪSU PREČU ATGRIEŠANU PIEEJAMA ŠEIT.