Atgriešana

Vai es varu atcelt savu pasūtījumu, ja pārdomāju?
Jā, Tev ir tiesības atcelt savu pasūtījumu 14 kalendāro dienu laikā pēc pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta saņemšanas. Ja preces jau esam nosūtījuši atpakaļsūtīšanas izmaksas sedz klients. Ja saņēmi dāvanu par noteiktu pirkuma summu vai noteikta produkta iegādi, tev jāatgriež arī saņemtā dāvana. Ja izvēlies neatgriezt dāvanu, tās vērtība tiks atskaitīta no atgrieztās summas.

Vai es varu atgriezt labas kvalitātes preci?
Veselības vai higiēnas apsvērumu kosmētika, kas ir atvērta pēc piegādes nevar tikt atgriezta. Tomēr, ja jums kaut kas ļoti nepatīk, mēs centīsimies atrast risinājumu. Rakstiet mums uz [email protected] [email protected].

Ja iegādājāties produktu, kas nav kosmētika (piemēram, otas), varat atgriezt vai apmainīt preci pret citu preci 14 kalendāro dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas. Precēm jābūt nelietotām un nesabojātām

Rakstiet mums uz [email protected] [email protected]

Ko darīt, ja prece ir sliktas kvalitātes?
Mēs darām visu iespējamo, lai tas nenotiktu, tomēr, ja saņemtā prece ir neatbilstošas kvalitātes vai bojāta, lūdzu, rakstiet mums uz [email protected] [email protected]un mēs nomainīsim jūsu iegādāto preci pret jaunu vai atmaksāsim naudu (saskaņā ar Jūsu izvēli).